torsdag 12. januar 2012

God avslutning på dagen


Grønnsakssuppe ble middagen/kveldsmaten i dag. Men en ekstra potet, litt purreløk og en kjøttbuljong, ble posesuppa like god som hjemmelaget. Mange ganger kan man lage god og sunn mat selv om man har lite ork og tid, bare man bruker fantasien litt. "Ferdigposer" kan ofte bli til veldig god mat om man gjør en liten personlig vri på ingrediensene.

Klarte å forsove meg i dag, så ble stallen etter jeg var ferdig på jobb istedet. Lucy møtte meg med store øyne inne i boksen sin, samtidig som hun så litt rampete på meg. Full av stivnet gjørme var ho! Så da måtte jeg frem med børste og gnikke og gni til jeg igjen kunne se hvilken farge pelsen hennes har. Lille trollet <3

Treningstimen i dag var stappa full av treningsglade mennesker. Deilig å se hvor ivrige folk er på å holde seg i form. Esktra trøkk er det nå på nyåret, men jeg synes det er veldig mange som er flinke til å stå på.

Godt å tøye litt ekstra for meg selv etter at timen er over. Noen minutter med egentrening og ekstra fokus på en selv gjør så godt for kropp og sjel                                    
I morgen kommer smeden på besøk og skal sette på Lucy vintersko med brodder så hun ikke skal skli på isen. Det skal bli godt å få skodd henne, så jeg kan ri litt igjen. Jeg er litt spent på hvordan det går, for hun har bare blitt skodd en gang før i sitt liv. Det er godt at smeden er flink og vant til alle slags hester.
Nå er det leggetid på denne jenta. I morgen kommer en ny dag.  Legge meg alene i natt, for mannebeinet mitt har dratt til Sverige for å besøke en kompis. Huset helt for meg selv frem til søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar