søndag 8. januar 2012

Jada, jeg gjør et bloggforsøk!

 


Slutter første uke i 2012 med å slenge ut meg selv på nett!
Tenkte kanskje det ville være litt artig med et lite stunt som dette.
Ikke er jeg motefreak, ingen skjønnhetsekspert,ikke er jeg personlig trener med six-pack eller interiør-diva. Derimot jobber jeg 6 dager i uka,  har et hus sammen med en fantastisk samboer, 3 nydelige puser som er barna våre, (ikke planlagt noen menneskebarn riktig ennå), og en vakker hest på fullfor. Har gruppetimer på et sporty treningssenter 2 ganger i uka og forsøker å leve, om ikke så veldig, i hvertfall litt sundt.



Denne helgen, den første hele helgen i 2012 har vært alle tiders. Samboer'n og jeg var hos et vennepar på god mat og drikke i går. Masse hyggelig prat som varte ut i de tidlige morgentimer
I dag som jeg våkner opp smått fyllesyk, med blanke øyne, knuter i håret og stiv nakke, så har det kommet snø ute!! Sånn hvit kald guffe som gir neglspreng og glatte veier.
Heldigvis ser det ut til at den ikke kommer til å bli værende svært lenge.

Som dere kanskje allerede skjønner, er jeg ingen stor tilhenger av snø. Fullfòr hesten min Lucy, på den annen side, synes det er helt greit og faktisk litt spennende med dette hvite pudderet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar