torsdag 19. januar 2012

Kveldstur


Vakre Mikkel rev fant jeg gående langs veien midt nede i Halden sentrum nå i kveld! Trodde først det var en løs hund men det viste seg å være en nydelig rev. Heldigvis så det ut til at den tok livet med ro. Krysser fingrene for at den kom seg helskinnet hjem igjen til skogen.











            Litt guffent vær i dag så da var det på med godt og varmt tøy.
Er det en ting jeg virkelig ikke liker, så er det å fryse..


Kjøpte meg et nytt blad i dag da jeg var i butikken. Klarte ikke gå forbi uten kjøpe det. Var jo et akvarium på forsiden! Har en stor interesse og forkjærlighet for akvarium i ulike størrelser og design. At jeg nærmest har vokst opp i en dyrebutikk kan jo ha noe av skylden for det. Hjemme har vi selv et ferskvannskar og et lite med saltvann, med Nemo så klart. Jeg har stadig lyst på nye og større, men får ikke alltid medhold der fra min bedre halvdel. Kanskje greit at han holder meg litt i øra noen ganger.

Uansett, har såvidt tittet litt i bladet og blir kjempe inspirert. Det er jo så utrolig mye fint man kan gjøre med både hus og hage,

Gleder meg til våren kommer og jeg kan starte ute i hagen!

Ha en god natt alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar