lørdag 21. januar 2012

Stallkos

God kveld!
Denne helgen har jeg ansvar for å fore alle hestene på stallen der hesten min står. Så i dag var jeg oppe likt som dagslyset, foret hester og slapp de ut, jobbet noen timer, og så tilbake til stallen igjen. Er ille koselig da, men med masse snøvær og vind var ikke dagen i dag den mest trivlige ute så da benyttet jeg tiden til å smøre litt seletøy.

I morgen skal jeg tilbringe hele dagen i stallen. Satser på at jeg får tatt meg en ridetur, om været ikke er altfor ille. Håper også at jeg kommer meg til stallen og ikke snør inne med bilen... :S Krysser fingrene.

Lucy synes det er godt å bli stelt litt med, og en av stallkattene er ille kosete og vil helst ligge i fanget hele tiden, når hun ikke er ute og fanger mus.

Ha en fin lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar