mandag 13. februar 2012

Drømmer meg bort

Dro fra Trondhjem i går, og fra dette været. Helt greit, tenkte jeg. vi har i hvertfall ikke noe særlig snøvær hjemme. Men nå i kveld detter det jammen ned hvite fnugg her også. Jeg er SÅ lei vinter nå!

Det var kjempegodt å sove i sin egen seng i natt. Det resulterte selvfølgelig til at jeg våknet alt for sent (slo selvfølgelig av alarmen), og fikk gjort mye mindre i dag enn det som var meningen. Allikevel, nå har jeg i hvertfall fått sovet til meg litt mer energi.

Kveldens meny består av lapskaus. Den snille samboeren min har kjøpt grytekjøtt hos söta bror, så da blir det lapskaus. Gleder meg, for nå lukter det himmelsk godt her. Sunt er det også.

Drømmer meg bort til varmere strøk for tiden. Skulle gjerne ha vunnet i lotto så vi kunne dratt bort noen uker og fått litt sol på kroppen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar