torsdag 9. februar 2012

Godt gjensyn

God kveld fininger!
I kveld var jeg ute med en av mine gode venner Anniken. Vi har kjent hverandre siden videregående og kan snakke sammen i timesvis om alt og ingenting. Selv om vi begge jobber i samme by, så er det ikke alltid like enkelt å treffes, men når vi gjør det så er det like kos hver gang. Turen i dag gikk til Cactus, hvor vi fylte magene våre med både mat og drikke.


Stor porsjon gir mett mage! Yammi =)


Som vanlig pratet vi i vei og tiden fløy av gårde og det ble langt på kveld før vi igjen satte beina ut i de -5 frosne på vei hjem.



Det er først når jeg kjørte hjem alene jeg la merke til den fine himmelen. Trolske farger og en måne som var nesten full. Det er da man kan tenke tilbake på skoleturer og grilling i måneskinn..
Rakk en økt med pilates i dag også, og digg var det. I morgen er jeg klar for en økt "stram opp", før jeg setter kursen mot Trondhjem på fredag.

1 kommentar:

  1. Takk for en kjempe fin kveld. :) Må gjøre snart igjen. :)

    SvarSlett