fredag 10. februar 2012

In Hell


Nå har jeg sjekket inn på det som skal være hjemmet mitt de neste to dagene. Rica Hell hotell i Trondhjem. Flyturen gikk veldig bra, og det føltes ut som om det bare var oppe i 15min og vips, så var vi nede på bakken igjen. Det var bare såvidt jeg rakk flybussen hjemmefra da! Var så opptatt på jobb at jeg helt glemte tiden, men heldigvis stod bussen der da jeg kom heseblesende med trillebagen på slep! Sikkert litt av et syn!

Var nesten litt vemodig å dra hjemmefra i dag tidlig, men om to netter skal jeg jo hjem til det deilige huset vårt igjen og den gode samboeren min og våre tre pusebarn
Helt allright hotellrom med en god seng. Håper den gir meg den søvnen jeg trenger også, så blir jeg veldig fornøyd.

Middagen på hotellet ble en asiatisk salat som var helt perfekt etter en dag på farten som denne. Nå har jeg oppdatert meg på turn-reglementet og er klar for morgendagen, så nå gjenstår bare en lang, god dusj, før noen timer med søvn <3

Nyt helgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar