søndag 19. februar 2012

Long time no see!
Her har det vært full fart de siste dagene. Helgen har vært kjempefin og det er synd den nå går mot slutten.
I går var vi hos lillebroren min og samboer, på inflytningsfest. Kjempekoselig med masse glade mennesker og god stemning. Og de har fått det så fint i leiligheten sin!

I dag kan jeg gledelig fortelle at jeg ikke har vært fyllesyk. Min bedre halvdel og jeg overnatten hos mamma og pappa og frokosten ble eggerøre og bacon. Perfekt start på dagen derpå!

Var i stallen og ordna med Lucy i dag og slapp henne ut på ridebanen sammen med en annen hest så de fikk løpt og hoppa fra seg litt. Er så utrolig koselig å se når de spretter rundt og storkoser seg.
Etter å ha fått ut litt energi, tok jeg på leietauet og trente litt på å hoppe over hinder. På 3. forsøk, med meg først "galopperende" og hoppende over det lille kryss-hinderet, så fulgte hun etter meg og kom seg over hinderet. Det var ikke akkurat et nydelig sprang, men hun kom seg over og vi ble like kry begge to når hun klarte det <3

Middagen i dag ble hjemmelagde kjøttboller med stekte poteter. Kjempegodt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar