torsdag 2. februar 2012

Nabohandel



 


Hei og hopp!

I dag var jeg og mannebeinet en kjapp tur på nordby kjøpesenter, rett over svenskegrensa, for å fylle opp lageret med matvarer. Det er så mye som er billigere der enn her hjemme i Norge, og mye vi til og med ikke har i Norge, så er veldig kjekt å ha mulighet til å dra dit når vi vil gjøre litt storhandel. Nå må jeg jo kanskje si at vi ikke har lengre vei enn 15 min å kjøre dit, men allikevel så drar vi ikke mer enn ca en gang i måneden. Da er det påfyll av kjøttdeig, kyllingfilet og annet snacks.

Kan vel ikke akkurat skryte av at vi spiste en supersunn middag i dag, for vi tok et måltid på Max. Det smaker og ser i hvertfall MYE bedre ut enn Mc Donald's og Burger King da i det minste. Koste meg masse jeg. Hehe..

I kveld har jeg eksperimentert litt med hårfarge på meg selv. De har nemlig sluttet med det hårfargemerket jeg har brukt i flere år! (Buhu) Så da må jeg forsøke noe nytt og tester ut en annen farge- nyanse i samme slengen. Håper jeg ikke ser helt forferdelig ut når jeg får skylt det ut :O:O
KANSKJE det kommer bilde i morgen.
God natt alle raringer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar