torsdag 1. mars 2012

Multitasking


Nå har jeg akkurat stekt opp en haug med vafler her på kjøkkenet vårt som jeg elsker. Stor benkeplass og "dansegulv" gjør kjøkkenet til husets hjerte <3 Nå sies det jo også at mat er veien til en manns hjerte, så da må det jo være fint for samboeren å kunne spise vafler til frokost i morgen om han vil.

Dufter herlig vafler i hele kjøkkenet her nå!



Vært ganske så effektiv nå i kveld, for samtidig som vaffelmekking, så har jeg fått unna timelister og betalt regninger. Greit å få unna pengene så fort de kommer inn eller hva? Synes de forsvinner fortere enn de kommer inn jeg. Man kan jobbe og slite en hel måned, også kan de forsvinne på noen sekunder med noen få tastetrykk...

Jeg skal ikke klage. Selv er jeg utrolig heldig, har eget hus som er varmt og tørt, bil som tar meg dit jeg vil, jobber som jeg trives med og en herlig familie som er like glad i meg som jeg er i den. Vakre dyr og mennesker som omgir meg hver eneste dag. Også henger jeg meg opp i noe så dumt som penger. Nei, vet du hva. Synes man skulle gått tilbake til å bytte goder som de gjorde i gamle dager jeg.. Her kan du få litt melk av meg, så kan jeg få litt ull av deg!

Ønsker dere alle en fin natt med spennende drømmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar