fredag 30. mars 2012

Velkommen skal du være

God morgen dere!
//bilde: google.com

Nå står helgen og tripper på dørterskelen og jeg ønsker den i hvertfall velkommen. Har vært litt rar de siste dagene. Kroppen har verket, spesielt nakken og skuldrene, og joda, våknet nå og vips hadde jeg blitt litt forkjølet. Kjente at det var noe som lusket rundt i kroppen spesielt i går da jeg trente, for var mye tyngre enn det pleier å være, og kroppen var liksom så tung. Får håpe det er en lett utgave denne gang. Hater å bli syk for pleier å være det så lenge. Samboeren slipper unna med max 3 dager, mens jeg går og hangler i to-tre uker med snørr og polerte øyeepler. Skikkelig urettferdig synes jeg. Ellers er formen fin og humøret på topp. Er så deilig at det er fredag!

Får storfint besøk i helgen. Tante og søskenbarn fra elverum kommer til folka mine, og da blir det stor-samling i kveld hos mamma og pappa med hjemmelaget pizza. Den skal nytes!

Nå er det tid for litt stallarbeid før jobb. Har ansvar for mat av alle hestene på stallen i helgen så blir nok å sette fingrene i, men elsker det! Vakre dyra <3

Ha en super fredag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar