søndag 27. mai 2012

Søndag

Hei dere!
Denne helgen har vært så fantastisk! Ble hotellovernatting på en suite i Uddevalla fra i går til i dag og koste oss med sprudlevann i boblebadet før vi dro på "Melodifestival"- kveld hos noen venner. Selv om Norge ikke akkurat kunne sole seg i vinnerglansen, så kunne våre svenske venner feire med god grunn. Ekstra artig å være på besøk i Sverige når de gikk av med seieren.


Beklager dårlige bilder, men min vanlige følgesvenn har jo streiket så da må jeg bruke en annen en så lenge.

Da Thor og jeg kom hjem igjen til kjære Norge i formiddag, var vi litt flittige med hagen. Synes den gror igjen fortere enn vi klarer å få klippet og luket jeg. Flere som har det slik? Uansett så fikk vi gjort en del, og jeg har jo en fridag til i morgen, så da kan jeg fortsette. Er jo så herlig å tenke på at det ikke blir jobb før i overimorgen. Langhelg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar