tirsdag 1. mai 2012

Sunkissed!

 Fantastisk dag!
1. mai betyr Østfoldmønstring for veteranbiler i Østfold og der hadde også vi med "gatebiler" en egen liten avdeling for å vise mangfoldet av bil i nærmiljøet. Det har vært strålende sol i hele dag og har kost meg kjempemasse. Nøt godværet og merket nesten ikke at jeg ble skikkelig rosa både i ansiktet og på armene. Ser ut som en liten gris på de stedene som har vært utsatt for sola i dag. Haha. Må huske på å bruke mer solkrem neste gang jeg skal være ute i så mange timer. Smurte meg i morges, men holder jo ikke i så lang tid selv om solfaktoren var høy.


Lucy koste seg også i det fine været og ble nesten litt furten da ho skjønte at vi måtte trene litt på ridebanen. Men når vi kom i gang forstod hun at det ikke var så ille allikevel. Økten gikk ganske så bra og ser fremgang i treningen.


Nå sitter jeg som slakt i sofaen og skal nyte litt tv-titting før senga. I morgen er det tilbake til hverdagen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar