mandag 18. juni 2012

Årets første

I dag fikk jeg endelig pakken jeg hadde bestilt fra proteinfabrikken. Den inneholdt 6 forskjellige poser med lavkarbobakst som man kan få ferdig på 1-2-3 og de er heller ikke proppfulle av hvetemel og sukker. Tenkte jeg skulle teste ut alle sammen og se om noe av det kan erstatte det gode, men onde sukkerkicket jeg så ofte får. Jeg prøver å ikke skeie ut altfor mye, men når jeg først skeier ut, så kanskje jeg kan gjøre det litt mildere, med mindre karbohydrater. Det er verdt et forsøk i hvertfall.
Det jeg må si jeg er aller mest spent på, er denne sjokoladekaken. Tror jeg må teste ut den i morgen. Sjokolade er en stor favoritt hos meg som antakelig mange jenter. Det er i hvertfall min største synd blant all godis...
Og når jeg snakker om godis.... Jeg spiste sommerens første softis på lørdag, og vet dere hva?

Den var supergod!  Og selvfølgelig med sjokoladestrøssel...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar