torsdag 7. juni 2012

Hjerteknusere og reiseklar

Nå har jeg pakket kofferten, for i morgen drar jeg på messe i Oslo med jobben og blir antakelig borte frem til søndag. Zoo messe hos en leverandør kan bli både spennede og nyttig. Greit å få med seg litt om hva som skjer på markedet. Og når det blir både hotellovernatting og mat er jeg ikke lei og be. Har pakket ned treningstøy til og med, og håper å få gjennomført i hvertfall en økt i løpet av de tre dagene. Er pluss at hotellet har treningsrom.

Endelig fått ryddet bort alt av vinterklær også nå. Ja, jeg vet det er på tide, det er tross alt juni nå, men jeg synes nå ikke det har vært så veldig varmt veldig lenge. Blir ganske guffent om nettene. Ble ganske fornøyd over å få det så ryddig i gangen, men lurer på hvor lenge det varer. Har en lei tendens til å bli fort rotete igjen. Flere som kjenner seg igjen her????


Var forresten med bror og samboeren hans da de hentet seg to nye familiemedlemmer i går kveld. Hjerteknusere!



Nå er det leggetid for denne jenta, så fort jeg har drukket opp sove-godt teen min. Deilig te med kamomille =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar