fredag 8. juni 2012

Våknet till knallvær i dag tidlig. Selv om jeg sov nokså dårlig i natt, kunne jeg ikke være i dårlig humør når jeg kom til den deilige hotellfrokosten. Det samme gjaldt når vi kom til lunsj. Alt man kan tenke seg av både kjøtt og sjømat, og god kaffe!  Spiste og koste oss <3

Føles nesten ut som om det bare er mat i dag, men har faktisk sittet og hørt på foredrag og deltatt i diskusjoner i mange timer i dag, så maten er et godt avbrekk og en god grunn til litt pause.


Nå skal jeg slenge meg i dusjen etter en kjapp treningsøkt. Var helt utrolig deilig å få rørt litt på musklene etter en hel dag så og si stillesittende!


Snart middag!


Håper dere har en like flott dag som meg!




Nam! 
bilde:thon hotell vettre
bilde: Thon hotell vettre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar