lørdag 8. desember 2012

Helgenyt!

God lørdagskveld!
Her er det fyr i peisen og Vampire Diaries på tv-skjermen, mens Thor og en kompis koser seg med tv-spill oppe i 2.etasje.
Er greit med litt kveldstid for seg selv også innimellom. Har også en så utrolig snill samboer, som tok seg bryet med å kjøpe med litt boblevann til meg mens jeg var på jobb i dag. Kvelden kan nok ikke bli stort bedre nå. Det er viktig å nyte mens man kan.

Selv har jeg bestemt meg for at jeg skal gå inn for en skikkelig bikini-form til sommeren. Derfor blir det fra mandag av, null pizza i ukedagene, og heller ikke godis (hjelp, jeg må holde meg unna sjokolade!!). Jeg har fått laget et kostholdsprogram til meg, som jeg skal følge, og jeg skal også trene mer i ukene nå fremover. Klart det skal bli lov til å feire jul, men man trenger ikke spise julemat hver dag.

Selv er jeg ille spent på hvordan det vil gå. Vil jeg klare å få litt mindre spekk, og mer synlige muskler før sommeren? Jeg skal i hvertfall gå helhjertet inn for det og Thor støtter meg. Tenkte jeg skulle holde dere oppdatert på formen underveis.

Ønsker dere alle en riktig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar