torsdag 17. januar 2013

Cravings og kveldsmekking

God aften godtfolk!
Etter en lang dag med jobb og trening finnes det ikke noe som er bedre enn å komme hjem til et varmt hus og fyr i peisen. Megadigg! Samboeren hadde allerede dratt på nattskift med jobben, så da ble det egen middag på meg: Rester fra gårsdagens taco. Passet meg helt perfekt i kveld.

 Nå har jeg et lite prosjekt på gang i stekovnen. Nemlig krydderkake lavkarbo-style. Fiks ferdig mix som man tilsetter egg, olje og vann.. Rører rundt, hiver oppi en form og inn i ovnen. Jeg har fra før av prøvd sjokoladekaka i samme serien og den smakte veldig godt. Men det er et stort men her...















Jeg har ALDRI bakt krydderkake før, bare spist de ferdig bakt og delt opp. Så i grunn aner jeg ikke hvordan den skal se ut i ovnen når den er ferdig. Haha... Nå må jeg nesten følge med så den ikke blir brendt i hvertfall...

Gir dere resultatet i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar