lørdag 5. januar 2013


Hei hei!

Har dere hatt en fin uke? Min har i hvertfall vært ganske bra. Frisk og rask og lett til sinns inn i det nye året.


Jeg kom nettopp hjem fra en liten kjøretur og dere, det var shit-dårlig sikt. Kunne nesten ikke se kanten på veien engang noen steder. Jeg er glad jeg er kjent uti her, og vet sånn cirka når svingene kommer. Om noen av dere skal sette dere bak rattet i kveld eller i morgentimene, så kjør for all del forsiktig.


har jeg satt meg i sofaen og skal snurre i gang en film på titteboksen. Netflix og andre film-titte-systemer er så genialt. Bare å scanne igjennom filmtitler, og sette igang den man har lyst til og se der og da. Nesten for simpelt, men jeg digger det!


Har hatt treningsfri i dag, men fikk trent hesten min litt da. Ble en liten turrunde. Ikke bare bare å gå på alle fire hestebeina på denne glattisen. Gleder meg til det tiner og kan bli bart igjen, men på denne tiden av året så tror jeg at vi kan vente noen måneder til før det skjer.


Nå er det film, mørk sjokolade og en etterlengtet øl.



                                          God helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar