lørdag 26. januar 2013

skolebenken

Hei hei!  
Håper lørdagskvelden din er fin. Her har jeg alt inntatt senga på Scandic hotell Asker etter en lang dag.  Det er noen år siden sist jeg satt på skolebenken og det merkes.  Er ikke bare bare å konsentrere seg time etter time.  Dommerkurs i rytmisk gymnastikk er hardt med mye å lære,  men også veldig moro og givende.  Det er en utrolig vakker, men nokså komplisert sport.  

Dagen startet med en vanvittig god Hotellfrokost. Spiste meg stappmett som alltid når det bugner av god mat♥.
Våknet faktisk FØR vekkerklokken i dag! Kan ikke huske sist jeg gjorde det. Tror det er mange år siden,  men deilig var det i hvertfall.  Satser på å våkne fresh og uthvilt til en ny dag i morgen! 

Klar for å vasse i snø med joggesko. Jeg tenkte jo ikke på snø og vinterstøvler...
Nyt helgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar