onsdag 20. februar 2013

One step closer

Det er så digg å se når resultatene begynner å komme!



Siden nyttår har jeg trent mer, og vært bevist over hva jeg putter inn i munnen... Stort sett i hvertfall. Har jo hatt diverse utskeielser, men hovedsakelig har jeg spist sunnere og mer regelmessig enn året før og nå ser jeg endelig forandringer i kroppen. Jeg føler meg freshere, har mer stabilt blodsukker og midjen har blitt litt slankere. Selv om jeg har gått OPP i vekt, så har fettprosenten gått ned.

Trikset er rett og slett styrketrening med MER vekt og litt bedre kosthold. Ikke vanskeligere enn det!

Hva er da ikke bedre belønning og mer motiverende for mer trening enn litt nytt treningstøy? Gleder meg allerede til morgendagens økt.



Ha en fin uke videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar