søndag 24. mars 2013

Effektiv påskeutfordring til deg!

Tenkt jeg skulle dele en skikkelig god og kjapp treningsøkt med dere. Alt du trenger er et hoppetau, en matte, og gjerne et par vekter, kettle bells eller du kan også bruke en ryggsekk med litt vekt eller ta det uten vekt. Du vil også trenge en stoppeklokke. Selv liker jeg å gjøre dette til musikk som får meg i det rette fat-killer-humøret!

Gjør punkt nr. 1,2 og 3. Ta deretter en pause på 30-60 sekunder, og gjør hele greia to ganger til så det blir tre sett.


*1- Hopp hoppetau så fort du klarer i 1min.
-stopp og pust i 10 sek.
*2- Hold planken i 1 min.
- stopp og pust i 10 sek.

*3- 16stk
Knebøy med egen kroppsvekt eller vekter om du vil ha mer utfordringer.

Denne økta vil elske å ta knekken på fett-lageret ditt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar