onsdag 13. mars 2013

Since last time...

Nå er det en liten stund siden jeg har skrevet, men det har seg nemlig sånn at vi har vært på FERIE! Jupp, det trengte vi skikkelig begge to. Så vi dro like så godt en tur til Spania. Det var ikke supert vær, men vi koste oss masse og fikk da litt sol og varme. Vi bodde på et 4-stjerners hotell med innendørs og utendørs svømmebasseng, sauna, treningsrom og sportsfaciliteter som tennisbane og minigolf, og der var det i grunn ingenting å klage på.






Ble ikke så mye trening, men ett par styrkeøkter unnet jeg meg selv om vi gikk lange turer hver eneste dag. Det er jo så deilig å få gjort litt annet når det blir mye avslapning og god mat.

Men nå er jeg i gang igjen. Jobb, trening og kosthold må komme i rutine igjen, selv om de to sistnevnte ikke helt går av seg selv nå merker jeg... Er vel bare å ta seg selv i nakken og jobbe på. Det går mot sommer på kalenderen og da SKAL formen være bra, så jeg kan ikke legge meg helt på latsiden nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar