søndag 14. april 2013

Forberedelser mot varmere vær...

Ble ingen tidlig start på dagen i dag. Har bare rukket å fått i meg frokost og vasket litt klær, men hadde vel kanskje godt av å få sovet litt. Mens Thor var på guttekveld i går, så satt jeg hjemme og så på Ulvesommer etter boksekampen. Ja, vi fikk vel alle med oss at Cecilia Brækhus gikk av med en glimrende seier? Uansett, Ulvesommer, var jo en så utrolig nydelig film. Fikk meg både til å le og felle en tåre. Nordmenn er nokså flinke på filmfronten synes jeg. Dette er kanskje ikke den beste filmen, som kommer fra oss, men veldig søt og god både for store og små. Flotte ulvene!!!


Sola er ikke kommet fram her på Aasli i dag, men det er helt greit ute allikevel. Jeg skal gå igang med å vaske og prøve å få start på sommerbilen, som har stått i hele vinter. Nå er det tid for eu-godkjenning og oljeskift, og jeg gleder meg til å kjøre den fremover mot sommeren!



Ønsker dere en riktig god søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar