fredag 7. juni 2013

Smak av fredagskveld!


WOW! For en uke dere! Mye stress på både jobben og hjemme og tiden har bare fløyet av sted. Du vet man sier at dagene er lenger om sommeren? De siste dagene synes jeg bare har vært altfor korte. Det er SÅ mye man skal gjøre og timene bare løper forbi deg, mens man selv står nesten stille. Fredagskveld er det og jeg skal si det er lenge siden øl har smakt SÅ FORDØMT GODT!!! Min favoritt, Miller, i solnedgangen etter en god dusj.


Det blir nok en ganske tidlig kveld i dag, for er så og si utslitt og skal tidlig opp i morgen igjen. Da er det en ny dag, forhåpentligvis litt kortere arbeidsdag, men allikevel mye som skal gjøres.


Hjemme holder vi på ute i hagen, med hagedam og gårdsplass. Dexter, den ene katten vår er syk etter at han har vært i en slosskamp med enten hund, rev eller grevling og ble bitt inn til knokkelen i låret stakkar. Vi pleier han på beste måte etter dyrlegebesøk midt i natten til tirsdag hvor han ble både sydd og fikk antibiotika, og håper han blir helt frisk igjen snart. Den andre katten vår har også fått et skikkelig sår som pleies så det er mye som skjer både innefor og utenfor hjernebarken om dagen. Før det, ble Lucy, hesten min, sparket av en annen hes,t og gikk rundt og haltet, men hun er heldigvis bra igjen nå. Satser på at dette er nok uflaks på oss for en stund. Stakkars de vakre dyra våre...

Jeg har vært borte fra bloggen en stund, men nå er jeg tilbake.

Ønsker dere alle en fin helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar