fredag 26. juli 2013

Good Times

God morgen folkens!
For min del starter dagen bra, med kokt egg og lavkarbobrød før jobb. Merk dere at brødet faktisk er sånn halvveis selvlaget. Har bakt det helt selv , ut fra en pose med noe knuste frø og sånn. Tehe.. REGAL er bakemerket, og det smaker skikkelig godt selv om det er såpass tungt at jeg faktisk tror at man kan slå noen ihjel med det om man hadde ønsket. Dette nytes selvfølgelig til en god kaffe aroma, ut av kapselmaskinen. That's the way to start my day!

Stikker nå på jobb noen timer i varmen, før det blir en snarvisitt i stallen til det vakre dyret mitt. Lucy skal være med forrytteren sin på rideleir neste uke, så må tilbringe litt tid med ho mens jeg kan. Kommer til å savne den vakre frøkna mi. Forhåpentligvis kommer jeg hjem til noe snaskens middag i kveld. *krysse fingre for at mannebeinet mitt lager noe digg på fredagskvelden*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar