fredag 2. august 2013

Bonderomantikk

Tenkt og våkne opp til nydelig blå himmel og sol hver eneste dag. De siste ukene har det vært ganske så nærme det, i hvertfall for min del. Det første jeg gjør etter at jeg har krøpet ut av den utrolig gode dyna, er å gå ut på verandaen rett utenfor soverommet og ta til meg utsikten og alle lukter og lyder. Det er noe helt spesielt med å bo sånn landlig til. Tror aldri jeg noen gang kommer til å bosette meg i byen. Elsker bondelandet <3

Ukas andre treningsøkt ble gjennomført i går. Joda, jeg vet at jeg vanligvis trener både tre og fire ganger i uka, men nå er det sommer og da er det så mye å gjøre ute. Hagearbeid er jammen meg trening det også. Husk det folkens!


Nå har jeg akkurat kommet inn døra etter å ha hentet Lucy på rideleir. Hedda og Lucy har vært så utrolig flinke denne uka her. Stolt av de begge, og se så fine de er!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar