tirsdag 17. september 2013

Hjertebarn

Hei og god kveld.
Jeg vet jeg ikke har skrevet på en god stund, men fremover skal det bli litt mer ord fra meg. Vi har vært ganske så opptatt den siste tiden. Vi hadde en fantastisk ferie hvor vi virkelig storkoste oss i nydelig vær og atmosfære. Må bare si at jeg elsker Korfu!

Ellers så har jeg en liten nyhet å komme med. Den er ikke så veldig liten heller, den vil i hvertfall være en stor forandring i vårt liv. Thor og jeg venter nemlig et lite hjertebarn! Det er en helt utrolig følelse. Veldig spennende og litt skremmende på samme tid. Vi har visst om dette en god stund og gleder oss stort. Terminen er i slutten av mars så 2014 kommer til å bli litt av ett år!




Håper du vil følge meg videre i min lille vei, mot å bli mamma. Ønsker deg en super uke videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar