lørdag 30. november 2013

120 dager og tidlig kvelden

God kveld fininger!

Nå er det "bare" igjen 120 dager til terminen. Jeg er godt over halvveis i svangerskapet og om 4mnd så,*vips* er jeg mamma. Det går nok ikke fullt så fort, eller så smertefritt som å si det, men nedtellingen er i gang. Jeg både gleder og gruer meg. Synes fortsatt alt er nokså uvirkelig, men hittil har det gått veldig bra. Formen er grei, og den lille beveger seg bare mer og mer for hver uke som går.


I dag er jeg rett og slett sliten. Typisk lørdagskveld når man skal kunne unne seg litt lengre tid før senga, men nå skal jeg bare se en film og slenge inn håndklet og legge hodet på puta. Er nok like greit i og med at jeg skal opp tidlig i morgen og har planer for stort sett hele dagen.

Ønsker dere alle en skikkelig god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar