søndag 15. desember 2013

Halsen brenner opp og uke 25

Litt sen morgen på meg i dag. Våknet rundt fem og hadde så enormt halsbrann. Huff, en av tingene man ikke setter så stor pris på når man er gravid. Stod opp og drakk litt melk og en liten dose Gaviskon i håp om at det ville slukke brannen, og etter å ha vridd meg i alle stillinger i senga et par timer sovnet jeg, og våknet halv tolv. Kjenner jeg er litt i ørska, men vaskemaskinen er i gang og frokosten gjør seg klar på ovnen så det er bare å starte dagen.
Skal prøve å gjøre meg ferdig med julegavehandelen i dag. Det er jo så kjekt med søndagsåpent!

Selv, så vokser og gror jeg, og den siste uken har det ikke gått en dag uten at jeg blir spurt om jeg har noe smått på gang, eller om når jeg skal bli mamma. Det er jo veldig koselig, men jeg er absolutt ikke vant til å få den type oppmerksomhet, så blir fortsatt litt satt ut og sikkert også litt rød i kinnene når det kommer opp i samtale.

25 uker i dag <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar