torsdag 19. desember 2013

Time-out

Jeg er overbevist om at vi må bli flinkere til å ta små pauser i en ellers så travel hverdag.

Thor og jeg var på spa i dag og tok en nakke, skulder og ryggmassasje. For en deilig stund i en ellers så travel hverdag! Jeg er, som antakelig mange andre, dårlig til å ta meg tid til sånne ting. Det må jeg jammen bli flinkere til. Lenge siden jeg har kost meg så mye og for ikke snakke om den deilige følelsen som sitter igjen lenge etterpå. 50min med massasje nå rett før jul var rett og slett himmelsk. Det at jeg har begynt å få ganske grei gravidmage var ikke noe problem da liggestilen ble tilpasset med puter slik at jeg kunne slappe av og nyte behandlingen. Helt utrolig at Thor ordnet dette som en del av julegaven i fjor og at vi ikke har benyttet det før nå.

Stedet heter Velvet spa (www.velvetspa.no ) og ligger i samme bygg som Quality og Badeland i Sarpsborg. De har mange behandlinger å velge mellom, dyktige ansatte og alt er lagt opp til at man befinner seg i en god steminng fra man kommer, til man forlater stedet. Jeg kommer garantert til å dra dit flere ganger, for dette hadde de slitne musklene mine godt av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar